cari la kat sini!!

Friday 16 December 2011

GAJET TERKINI YANG MESTI KORANG TENGOK!

1.  JAM TANGAN BERCIRIKAN TEKNOLOGI PERISIK ALA - JAMES BOND  

     Jam Tangan James Bond

DILENGKAPI DENGAN CIRI-CIRI CANGGIH BERIKUT:

Jam tangan analog yang mempunyai kamera video tersembunyi. Merakam video dengan kualiti DVD (640 X 480 piksel) dengan format MPEG4 - AVI beserta bunyi audio 128 kbps PCM. Mikrofon bina dalam amat peka kepada bunyi sehingga jarak jangkauan 10 meter radius. Bateri boleh dicas semula dengan sambungan USB terus ke PC atau laptop anda. Menyimpan rakaman video sehingga 4GB kedalam 'internal flash memory'.






 2. GAJET SPY GULA-GULA GETAH

Gajet Spy Gula-gula getah

Sebuah gajet spy sebesar saiz bungkusan gula-gula getah (chewing gum) yang semestinya diluar jangkaan kawan atau lawan. Kami memasarkan hanya versi terbaharu di pasaran.






 3. KAMERA BUTANG BAJU TERSEMBUNYI



Kamera Spy Butang Baju

Kamera video berkualiti tinggi ini disembunyikan oleh rupa luaran yang berbentuk butang baju biasa. Saiznya yang begitu kecil membolehkan dimuatkan ke  dalam kotak gula-gula getah, kotak rokok atau disusun bersama butang-butang lain dibaju anda tanpa ada yang menyedari. Kamera butang ini merakam secara langsung kepada kad TF dengan video kualiti DVD 640 X 480 berformat AVI dengan kualiti bunyi audio saluran mono AMR menjadikan ianya gajet pengintipan kecil tersembunyi yang sukar dijangka.






 4. SONIC BOOM - INTIP PERBUALAN DARI JARAK JAUH TERUS KE TELEFON ANDA.

Gajet Intip Dengar

Pendengaran Jarak Jauh

Mendengar perbualan secara rahsia terus ke handphone anda. Mengintip dan mendengar apa saja yang berlaku di pejabat anda, di rumah anda atau dimana sahaja anda berada walau ratusan kilometer. Produk yang sememangnya dicipta khas untuk spy yang tulin seperti anda. Anda perlu memiliki gajet ini untuk mendengar rahsia tentang:



  • Anda seorang majikan atau ketua jabatan: Mendengar setiap perbualan antara kakitangan dipejabat, setelah ketiadaan anda.

  • Untuk pasangan yang sedang bercinta: Mendengar setiap perbualan pasangan, apakah si dia jujur pada anda atau sebaliknya.

  • Untuk kesejahteraan rumah tangga: Mendengar apa yang berlaku dirumah anda. Selamatkah suami anda, isteri anda, anak-anak anda atau pembantu rumah anda sepanjang ketiadaan anda dirumah ?

  • Untuk pemilik kenderaan: Mengesan kedudukan lokasi kereta anda jika ada yang meminjam atau mungkin mencuri dari anda tanpa diketahui.

  • Untuk apasaja yang anda perlu tahu tentang rahsia disekeling anda. Mengetahui sesuatu adalah lebih baik dari tidak mengetahui langsung.







 5.  PENGESAN JEJAK LOKASI GPS - SIEMENS

Pengesan Jejak GPS

Pengesan jejak berteknologi terkini dari Siemens AG, sememangnya mudah dikendalikan untuk berhubung. Menjejak sebarang lokasi subjek yang anda inginkan seperti kenderaan yang anda sewakan / pinjamkan, harta benda anda, lokasi  ahli keluarga tersayang anda seperti anak, isteri, suami atau pekerja anda sendiri.

Berfungsi berpandukan sistem sedia ada di Malaysia iaitu melalui rangkaian GSM/GPRS dan jaringan satelit GPS. Produk ini berupaya mengawasi serta mengenal pasti lokasi sasaran dengan tepat hanya melalui SMS yang anda hantar atau GPRS.  Sebaik sahaja anda menghantar mesej teks SMS pada unit ini, secara otomatik ianya akan membalas dengan maklumat kordinat atau lokasi kedudukan ia berada sekarang. Anda boleh menggunakan atau memeriksa maklumat kedudukan kordinat yang diterima melalui perisian pemetaan seperti Google Earth / Google Map atau peralatan GPS (Satnav) kereta anda.

Bukan itu saja, anda boleh mendapatkan maklumat kedudukan sasaran pada selaan masa spesifik (minimum 20 saat) atau mengikut selaan masa setiap 30 saat (contoh) melalui hubungan GPRS komputer anda pada masa sebenar.





  6.  KUNCI KERETA YANG MERAKAM VIDEO KUALITI DVD SERTA SNAP FOTO.

Kunci Remote Spy



 CIRI-CIRI KHAS 'KUNCI KAWALAN':

Lensa kamera bersaiz lubang pin yang amat kecil membolehkan kerja-kerja spy dilakukan dengan lancar. Ianya adalah versi terbaru dengan fungsi untuk merakam video klip, merakam perbualan dan suara serta untuk penyimpanan data melalui USB port. Video berdefinasi tinggi merakam suara berkualiti dengan imej warna. Mainkan semula rakaman terus ke PC atau Laptop dengan sambungan mudah tanpa memerlukan sebarang driver perisian. Mudah digunakan dengan butang 'Satu Sentuhan' untuk merakam bukti dan rujukan dengan serta merta.


No comments:

Post a Comment